• Eilistä puhelinkeskustelua isin kanssa..
           I: Onhan sulla ruokaa siellä?
           D: On joo, ei vaan oikein mitään tee mieli syödä vieläkään.
           I: No siinähän saattaa samalla hiukan hoikistua!
    Reilukerho! :D Isi tosin tarkoitti tuolla vain hyvää, itsellänihän mulla noita hoikistumishaaveita on ollut. Kyse ei siis suinkaan ollut siitä, ettäkö isi toivoisi mun olevan samanlainen luuviulu kuin itse (ja naisystävänsä) on. Fair enough - olo onkin kepoinen, mutta nestettähän tässä lähinnä on lähtenyt.
  • Päänsäryn jomotuksenoheinen maahan paiskaava viiltävyys on mulle ennenkokematon tuntemus. Askel lähempänä migreeniä?
  • Haave numero yksi (no ehkä kaksi, heti paranemisen jälkeen): hierojalle pääsy. Niska ja selkä ovat lukkiutuneet sairastamisesta pehmeillä alustoilla omituisissa asennoissa (no ei silleen, tästä on nyt seksikkyys kaukana). Osasyyllinen päänsärkyyn?
  • Oi muistatteko Myyryn ja Miirun! Mieletön yhtäkkinen flashback kevyesti 20 vuoden takaisiin musiikkimaisemiin! Tiikeri-Maun ainoan pentueen toinen parivaljakkokin nimettiin noiden lapsuuden lemppareiden mukaan. Minä olen Myyry ja sinä olet pikkuinen Miiru, yhdessä ollaan Myyry sekä Miiru! Voi miten se oikein meni.. Minä olen tuhma ja sinä olet laiska ja tyhmä, yhdessä ollaan tuhma ja laiska ja tyhmä! Humppatirallallei, humppatiralla-prööt, Myyryn ja Miirun vähemmistöryhmä!
Tästähän on hyvä Myyryn ja Miirun voimalla lähteä yrittämään tiskaamista. Humppatirallallei! :)