Varoitus: puolialastomuutta! Huomautus: edittiä iltamyöhällä!

Eksyin mielenkiintoiseen paikkaan, jossa pääsee tekemään itsestään oikeilla mitoillaan mallinuken ja sovittelemaan muutaman vaateketjun kuteita sitten virtuaali-itsensä päälle (Duussin vetimet sponsored by H&M). Kai tuosta aika näköinen tuli (kropan osalta siis, kasvomuokkaimet oli pahasti puutteelliset) - paitsi että mulla on rutkasti pidemmät jalat. Ja olenko tosiaan noin lanteikas..? You know my hips don't lie and I'm starting to feel it's right! Sakiira sakiiraa!

59696.jpg59697.jpg

Edith Södergran.

Heppu hepundeeros oli oikeassa: olen sittenkin enemmän aurinkokello kuin alaspäin levenevä kolmio. Lähempänä totuutta lienee siis seuraava kuvapari (en muuten enää käytäkään juuri muunmallisia pöksylöitä kuin tuota hipster- lahkeellisentapainen-sorttia). Jalkoihin inaus lisää pituutta ja lanteille vähän lisää jenkkaa, niin avot.

59974.jpg59975.jpg

Hei eihän se Umppari loppunutkaan vielä! Tällä viikolla vasta kosintajakso uuu! Sunnuntain jaksossa kuitenkin siis näytettiin Jenin pakit John Paulille - ihan oikea ratkaisu, tunne voitti järjen! Jerry on ollut alusta asti mun selkeä suosikki, Jen ois voinut heti vaan kysyä multa niin ei olis tarvinnut niin kovasti itkeä sitä "voivoi mullon niin vaikeeta kun kaks tosi niinku komeeta ja ihanaa miestä sano että ne on rakastunu muhun ja nyt mun pitäis päättää kumpi saa antaa mulle sen sormuksen ku maksaa viiskyttonnii".

Siis se oli oikeesti viiskyttonnii. Tositeevee on parasta! :D

Paitsi Noora menee naimisiin ei oo parasta. Ihan käsittämätön shou. Olen hahmottanut nuo tositeeveeohjelmat lähinnä niin, että ihmiset hakee sieltä kokemuksia (ja monet varmasti julkisuuttakin). Mutta naimisiinmeno on musta vähän turhan iso asia ollakseen tositeeveen kautta saatava kiva ja jännä kokemus. Ja ennen kuin joku nyt ehtii ajatella, että "no entäs toi äskeinen Umppari-hehkutus" niin ei! Ihan eri asia! Umppareissahan ei aina edes mennä kihloihin hei daa. Kosintoja katsoessa on tietty tirautettava pari kyyneltä ku on nii romanttist <3 mutta mun mielestä ovat tehneet fiksusti ne parit, jotka on jättäneet sormustelut myöhemmälle ja päätösjaksossa kysyneet vaan, että alaks olee.

Niin että tsemppiä vaan Nooralle friikki_peukku.gif