10 vuotta sitten minä...

1. pärjäsin hienosti koulussa vähällä vaivalla

2. haaveilin pääsystä showjazz-jatkoryhmään
3. aloitin urani koulun orkesterissa kakkosviulun takapultissa

5 vuotta sitten minä...

1. esiinnyin musiikkivideolla
2. vietin meneväistä sinkkuelämää
3. olin päättämässä ensimmäistä yliopistovuottani

3 vuotta sitten minä...

1. asuin avoliitossa
2. valmistauduin viettämään Disney-kesän Pariisissa
3. tein opintojen ohella töitä sekä tanssijana että tarjoilijana

1 vuosi sitten minä...

1. kävin viikottain psykologilla

2. juhlin äitin 50-vuotissynttäreitä
3. kärsin kaksi rajua huimauskohtausta

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen katsonut monta elokuvaa heppulan sohvalla
2. olen tehnyt comebackin vanhalle showjazz-studiolleni
3. olen tehnyt toistaiseksi suurimman
 saavutukseni yliopistourallani

Eilen minä...

1. koin hulppean onnistumisen tunteen proseminaarin palautetunnilla
2. söin isin luona avokado-alkupalan ja ihanan rasvaista pyttipannua
3. menin Hulluille Päiville etsimään farkkuja, mutta ostinkin hameen ja topin

Tänään minä...

1. sain töissä poskisuukon venäläismieheltä, jota opetin käyttämään puhelinta
2. simahdin päiväunille melkein kahdeksi tunniksi
3. vietin mukavan illan äitin luona

Huomenna...

1. toivon pääseväni töistä tarpeeksi aikaisin, jotta ehdin iltapäivällä pumppiin

2. menen kamujen kanssa alkuillasta After Work Buffettiin syömään ja juomaan
3. änkeydyn hepun luo yöksi

Ensi viikolla...

1. olen kuusi päivää putkeen töissä

2. käyn kamun kanssa katsomassa Brokeback Mountainin
3. lähden äidin kanssa piipahtamaan isovanhempien luona Salossa

Loppuvuoden tavoitteenani on...

1. löytää oman alan töitä
2. kirjoittaa gradu ja valmistua kääntäjäksi (FM)

3. viettää mahdollisimman iloinen, nautinnollinen ja aurinkoinen kesä