Miten oonkin ihan tööt uup puhk. Tiukkaa tuo työnteko ja tiukkaa tuo treenaus ja tiukkaa tuo aamuherätys kun ei vaan ihminen pääse iltaisin nukkumaan ennenku puoliltaöin. Eilen pitkästä aikaa pötkähdin alkuillasta parin tunnin päiväunille enkä olis halunnut ikinä herätä. Viikonloppu on tässä kohtaa erittäin tervetullut, aattelin vähän nukkua. Ohjelmassa olis kylläkin myös referointia, treenausta ja huomenna kamujen tuparit. Ja sit sitä nukkumista kiitti.

Yksi uuteen työhön liittyvä asia: mulla on siellä odottamassa jo eka työtehtävä! Jipii hipii! Edeltäjäni laittoi sähköpostia, kun yksi meidän maikoista oli sille vielä mattimyöhäisenä meilannut kurssisuorituksia tallennettaviksi. Niettä ne arvosanat siellä oottaa mua tallentamaan itsensä sitten heti ekana puuhana! Jännittävää! Ja oon tietysti jo alkanut unennäön tuosta uudesta jobista. Relaa nainen relaa.. :D

Yksi vanhaan (äh, siis nykyiseen) työhön liittyvä asia: lähin esimies piipahti eilen tsekkaamassa kerroksia eikä löytänyt juurikaan pahaa sanottavaa mun työ- jäljestä, kun tarkasti yhden äsken siivoamani huoneen. Ainoa, josta huomautti, oli wc-paperi - toinen rulla oli melkein täysi, toisessa jäljellä reilu neljäsosa. No kun pomolta on tullut ohje, että jos rullasta on käytetty yli puolikas, se pitäisi uudelle asiakkaalle aina vaihtaa. Ja minä siihen sanon että perkele mitä tuhlausta! Kun ei meidän puolella ole edes henkkarivessaa, jonne ne vajaat rullat voisi kätevästi roudata. Ihan surutta siis rikon tuota sääntöä, ekologinen sielunosani kun suree moista tuhlailua. Grrr murrr.

Isikulta on palannut saaresta ihmisten ilmoille! Laittaa mulle tänään kala-aterian ja illalla mennään kesäteatteriin. If I was a rich girl, tuudulduuduldiiduldaiduldelidum! Kamukin lavalla, miten kivaa!

Aurinkoista perjantaita - ja nautinnollista viimeistä työpäivää kaikille heinälomalle lähtijöille! :)