En muista ihan vähään aikaan olleeni NÄIN vidun KIUKKUINEN siitä, että olen joutunut huhkimaan NÄIN kauniin hellepäivän töissä sisätiloissa. Kun iltapäivällä astuin hotellilta ulos, meinasi räjähtää pää. Täällä nää kaikki ihmiset on kesäisen freeseinä mekkosissaan ja aurinkolaseissaan mansikkoineen ja jäätelöisineen ja mulla on hiki ja mua viduttaa ja en oo yhtään nyt sillä tuulella perkele!

Niin että miksikö en sitten suoraan painellut aurinkoon, kun töistä pääsin? Siksi, että piti käydä hoitaa asioita ja tulla kotiin suihkuun ja kohta on mentävä taas.

Jotain kiukutuksen asteesta kertonee se, että puuskassani poljin Kaskenmäen ylös asti (jyrkkä ja pitkä mäki on se). Koko elämäni aikana olen kyennyt moiseen suoritukseen yhden käden sormilla laskettavan monta kertaa tuliko tästä nyt ymmärrettävä virke? Niettä olin vähän VIHAINEN vissiin. Ja nyt tietenkin on jalat maitohapoilla, etureidet oli valmiiksi tulessa jo eilisen pumpin jäljiltä.

Ei oo kyllä kovin hyvä ystävä tuo PMS kun saa aina vaan niin huonolle tuulelle. Vähänniinku lapsena oli Mikko Alatalo ja känkkäränkkä.

Nyt syön vähän lakritsia.