Meillä oli tänään koulukuvaus. :D Ottaen huomioon miten paljon inhoan tommosia poseerauskuvanotto- tilanteita (joo en oo koskaan haaveillut mistään mallinurasta), tuo sujui suht kivuttomasti. Kohta on sitten kaikkien ihailtavana netskussa kuvamatskuu, tuulen tuivertamia otsatukkia näkyi henkilökunnan joukossa useampikin. :D

Tää viikko tuntuu jotenkin ihan mahdottomalta. Proffan ystävällisesti mulle luovuttama editointihomma ei tunnu valmistuvan ikinä, ja lisää duuneja pukkaa joka kerta kun puhelin soi, sähköposti vingahtaa tai ovi avautuu. Emmänytsillä, hyvähän se on että on töitä, mutta hei mun päässä alkaa loppua tila! Gradu vie aivoilta kaiken hapen, hyvä kun muistan missä asun. Fiilistä ei ainakaan paranna viikon treenitauko, en vain ole päässyt/ehtinyt/jaksanut/äh. Karsee olonki, huomenna meen pumppiin vaikka se olis mun viimeinen teko.

Sen verran olen kuitenkin ehtinyt liottaa pieniä kätösiäni liimassa ja decoupage-lakassa, että suoriuduin kunnialla ensimmäisestä ATC-vaihdostani! :) Mullahan ei valitettavasti ole noita digejä eikä kameroita - onneksi vaihturikumppanini Maitokivi on kuvannut blogiinsa sekä mun kortin että omansa, sopii käydä siellä ihailemassa! Hiekkaoliivin järjestämiin korttivaihtoihin osallistun ehottomasti vastakin, askarr jé!

Nyt menen syömään salaattia ja patonkia ja eilen leipomaani mustikka-boysenmarjapiirakkaa. Ainii ja kirjottamaan gradua. Moro!