Olispa aina itsenäisyyspäivä! Ihana itsenäisyyspäivä!

Lukuunottamatta sitä, että aamulla heräsin ihan liian aikaisin (OMG jo kymmeneltä) stressiin ja Tomi Metsäketo -painajaiseen*. Mutta siitä eteenpäin oli hyvä päivä. Tuntematonta sotilasta ehdin katsoa heppulassa puoleenväliin, kun koitti aika lähteä äitin kanssa itsenäisyyspäivän vastaanotolle ystävien luo. Mun piti vain käydä kääntymässä, gradukiireinen nainen kun olen, vaan kuinkas sitten kävikään - vietin mitä mukavimman päivän mitä mukavimmassa seitsenhenkisessä seurueessa. Syötiin, syötiin vähän lisää, syötiin jätskiä, syötiin jätskiä vähän lisää, pelattiin hulvatonta Cluzzle-muovailuvahapeliä (jonka minä täydellisen taiteilutaidoton menin ja voitin!), käytiin pihasaunassa, toljotettiin linnan juhlia (ja hihkuttiin homssupäiselle Ville Valolle isoon ääneen kuin heikkomieliset), syötiin iltapalaa, syötiin iltapalaa vähän lisää, puettiin Duussi Miss Suomi-neidoksi ja sovittiin että tehdään tästä perinne. Ens vuonna pyjamavastaanotto ja runonlausuntaa.

* Tomi Metsäketo -painajaisessa Tomi Metsäketo hakkaili mua jossain baarissa, mulla ja Tomi Metsäkedolla synkkas oikeen tosi hyvin ja Tomi Metsäketo oli kovin viehättynyt musta. Sitten Tomi Metsäketo laittoi silmälasit päähän, katsoi mua hetken ja totesi, että mun täytyy nyt mennä. Herrasmiesmäinen pakeneminen. :D

Uusimmassa Imagessa on muuten ihan hauska, itseironisilla kuvilla väritetty juttu Tomi Metsäkedosta. Tosin en uskalla suositella Tomi Metsäketo -jutun lukemista, koska se näköjään aiheuttaa Tomi Metsäketo -painajaisia. Lukekoon se, ken ei Tomi Metsäketoa pelkää.


Otsikon kysymykseen etsin nyt vastausta. Toissapäivänä meni alaselkä kesken työpäivän lukkoon, on kipuillut siitä asti. Ihan turha kuvitellakaan menevänsä mihkään pumppiin tempomaan kulmasoutua ja maastavetoa E-typen tahtiin (tahtoo tekemään uutta ohjelmaa!). Aika tarkalleen tasan kolme vuotta on siitä, kun alaselästä kuului naks ja makasin viikon himassa lattialla. Pyrimme välttämään jatkossa.

Niiettä en oo taas jumpannu enkä sitä graduakaan tehny (vaikka paperit ja usbi kulkeekin mukana minne ikinä menenkin). AHHHDD!

Mut oli sentään kiva itsenäisyyspäivä. :)