Viikonlopun teemana tyttöjen välinen ystävyys. Eilen ystävän kanssa pitkästaikaa Motarilla kamun groove-tunnilla ja sieltä saunan ja meikkihöpöilyn kautta parille drinksulle, tänään ensin iltapäivällä toisen ystävän kanssa kuulumistenvaihtorupattelupuhelua ja illalla kolmannen ystävän kanssa lempibaareissa tyttömäisesti mansikkamargaritaa ja kuohupoksua.

Ja eilen mua pyydettiin kaasoksi. Vastasin "tahdon", sitten pidettiin vähän kädestä kiinni ja puhuttiin meidän suhteesta. :D Mieletön kunnia päästä noin isoksi osaksi ystävän suurta päivää valmisteluineen! Yhden rakkaan ystävän häissä olen jo saanut alttarilla kaasona pillittää onnesta. Reilun 15 vuoden ystävyyden jälkeen toki tuntee toisen jo sen verran hyvin, että voisi olettaa kekkaavan sellaisia juttuja, jotka oikeasti morsmaikkua ilahduttavat.

Mutta ne tytöt olivat kertoneet surullisiakin juttuja
ja toisaalta illoista rannalla
jolloin mikään ei voisi olla paremmin


Sitä vaan, rakkaat tyttöni, että tykkään teistä. Siis niistäkin keit en tänään oo nähnyt tai kuullut. Without you I'm nothing.

(Ja sitä, että mulla on viime aikoina ollut kauhea ikävä Ultra Brata. Vaikka ei se olis tietenkään sama, jos nyt tulis joku comeback. Mutta ne keikat, stemmalauluhetket kamujen kanssa, timantit ja ruosteen ja laulaa vaan. Ja ihan hassua ajatella, että vielä joskus Kaliforniankin aikaan Terhi ja Vuokko oli samanikäisiä tai nuorempia kuin mä nyt.)

Nyt heppulassa iskenderskebabsia ja mukikaupalla vettä. Isäntä itse on herrojen saunaillassa, soitin toki etukäteen ettei kotiin palatessaan säikähdä sängyssä kuorsaavaa pimatsua.

- Mutta mihin mä sitten laitan mun naisen [jonka tuon baarista]?
- No sohvalle.

:D

Hyvää yötä ja sunnuntaita!