450110.jpg450111.jpg
Punainen vai vihreä?

Olen kahden värin loukussa. Ja neljän ehdokkaan. En ymmärrä, miten niin monet tuskailee vaalien alla, että on äänestettävä "sitä pienintä pahaa" - no täältä liikenis teille päättämättömillekin, mulla on neljä ehdokasta kenelle haluaisin ääneni antaa!

Kuumalla listalla kolme punaista naista ja yksi vihreä mies. Taino okei, jos totta puhutaan, suurimman kamppailun ykköspaikasta käyvät yksi punainen nainen ja yksi vihreä mies. Äiti arvasi tuon ainokaisen vihreän miehen henkilöllisyyden ennen kuin ehdin suutani aukaista ja ärähtihän se: Niitä vihreitä et kyllä, semmosia puistokokoomuslaisia. Isi totesi hiukan lempeämmin vihreiden äänestämisestä: Ei se ehkä kovin järkevää ole. Koita tässä nyt sitte oma mielipide muodostaa - yllättävän puoluesuvaitsemattomat vanhemmat mulla ollakseen vasemmistoaktiiveja. :D

Semmosta oon tässä miettiny, että mahtaakohan Kokoomusta äänestää yksikään työtön? Tai vaikkapa masennuksesta kärsivä (jos nyt äänestäisi muutenkaan)?

Sunnuntaihin asti aikaa päättää. Pirulauta. Ehkä annan Seelan tehdä lopullisen valinnan mun puolesta - laitan lattialle punaisen ja vihreän villasukan ja katson kumpaa se ryhtyy remuttamaan. :) Semmosta politiikkaa täällä.

PS. Näin pihalla en sentään ole. :D