Hei mun uudenvuodenlupaukset on pitäneet jo neljä päivää! :D Kahtena päivänä söin omin pikku kätösin pyörittelemiäni lihapullia (eli tuttavallisemmin puhalilliä), joihin samoin omin pikku kätösin olin sujauttanut fetayllärit sisään. Tänään ruokkimisesta huolehti isi, joka tarjoili uudenvuodenlupaajalle fetasalaattia (no se oli kyllä kylmää) ja silakkapihvejä. Kyllä oikee ruoka vaan on hyvää.

Hyvää musiikkiakin olen ehtinyt kuunnella työmatkoilla. Uudessa iPoddusessani raikaa komea kokoelma lempibändejä - ja pian muuten raikaa livenäkin, kun Few Fighters tulee muutaman viikon päästä kaupunkiin soittelemaan ette-ikinä-arvaa-minkä-bändin-biisejä. Rawk.

Bonuksena kaiken hyvän päälle tein yhden alennusmyyntilöydönkin, Vilasta tarttui eilen mukaan ihana tummanvioletti pitkä kietaisuneuletakki (paljon ihanampi kuin alla olevassa päivän asua imitoivassa kuvassa). -50% alennus osui paremmin kuin sopivasti, kun mulla on juuri meneillään sekä neuletakkikausi että violettikausi. :)

Ja gradukausi, jonka takia loput tammikuusta mennee lähinnä kiroilun ja itkupotkujen merkeissä. Itse asettamani deadlinet ovat venyneet kuukausi toisensa jälkeen nyt jo vuodella (oon aika ylpeä itsestäni), mutta yliopiston puolelta kun annetaan lopullinen aikaraja, johan sitä viimetinka-kerhokin tajuaa, ettei enää kandee hangoitella vastaan. Se on menoa nyt.
1184252.jpg